miercuri, 25 mai 2016

FLUXUL 7 „UNDERSTAND YOURSELF, UNDERSTAND YOUR LEARNERS”




              În perioada 16-20.05.2016, 3  cadre  militare: Lt. col. Cîmpean Florin-Gheorghe, Mr. Sîrbu Marius-Sebastian și Cpt.Rusu Ioan-Lucian au urmat cursul de formare profesională „UNDERSTAND YOURSELF, UNDERSTAND YOUR LEARNERS” organizat de Dorea Educational Institute la Praga, Cehia. Cei trei instructori militari s-au format în domeniul consilierii și orientării profesionale și a managementului relației școală- familie, domenii de interes pentru instituția noastră, și pentru istemul de învățământ românesc pentru o mai eficientă consiliere și orientare profesională a elevilor în colaborare cu familia acestora.




Obiectivele mobilităţii:
v  Dobândirea de competențe în consilierea și orientarea profesională a elevilor;
v  Utilizarea mijloacelor interactive în procesul de orientare școlară
v  Dezvoltarea abilităților de comunicare și lucru în echipă , într-un mediu multicultural
v  Utilizarea unor noi metode de cunoaștere a personalității elevilor și a modului în care aceștia reacționează la stress, frustrare etc.





Activităţi:


v  Prezentarea și aplicarea Eneagram în activitatea cu elevii
v  Atelier despre tipurile de personalitate și modul în care acestea reacționează la stress și frustrare.
v  Lucru în echipă și analiza diferitelor metode și strategii de identificare prin comunicare verbală și nonverbală a personalității fiecărui elev.
v  Atelier despre cum utilizăm diferențele de personalitate ale elevilor atunci când alcătuim echipele de lucru.
v  Atelier de lucru despre cum se realizează un plan de carieră și ce avantaje prezintă pentru elevi.
v  Exercițiu de grup ,,Să vedem realitatea prin ochii celuilalt”
v  Activitate prctică: cum oferim feed-back diferitelor tipuri de elevi.





Competențe dobândite:

v  Abilități de identificare a nevoilor elevilor și adaptarea discursului la acestea
v  Comptetențe în domeniul alcătuirii echipelor de lucru ținând cont de personalitatea fiecărui elev
v  O mai bună înțelegere a nevoilor elevilor și adaptarea feed-back-ului la nevoile reale ale acestora.
v  Înțelegerea tipurilor de personalitate și a modului în care acestea reacționează la stress și frustrare.
v  Abilități de comunicare în echipă;






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu